Contact

 
THE GIFTS FACTORY is een onderdeel van The Outfit Factory.
 
Wij bieden eigentijdse relatiegschenken en promotietextel aan,
met een ruime keuze voor ieders smaak en elk budget.
 
Door de unieke mix van assortiment, ondersteund door grafische service en textielprints bieden wij onze klanten een totaalpakket op het gebied van relatiesgeschenken en promotie
 
Contactgegevens Antwerpen:
 
Herentalsebaan 83
2150 Borsbeek (Antwerpen)
Belgium

Telefoon: +32 32971921
BTW: BE 0459.932.329


Openingsuren:
Alle dagen van 09u00 tot 18u00
Zaterdag van 10u00 tot 16u00
Zondag gesloten
 
Belt u vanuit Nederland?  Vanuit Nederland belt u +31 40 808 0003.
 
 
Contactgegevens Lier:
 
Mechelsesteenweg 198
2500 Lier
Belgium

Telefoon: +32 33691414
BTW: BE 0459.932.329


Openingsuren:
Alle dagen van 09u00 tot 18u00
Zaterdag van 10u00 tot 17u00
Zondag gesloten
 
Belt u vanuit Nederland?  Vanuit Nederland belt u +31 40 808 0003.
 
 

 
FAQ - FREQUENT GESTELDE VRAGEN

  • Kan ik een artikel terugzenden?

    Uiteraard! Het zou voor ons niet leuk zijn te weten dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Er zijn echter wel een paar spelregels waar we ons moeten aan houden: U hebt 10 werkdagen de tijd om de omruiling of terugbetaling aan te vragen van elk artikel dat u niet bevalt. De door u reeds betaalde transportkosten van uw pakje blijven verschuldigd, zelfs als u uw bestelling geheel of gedeeltelijk terugstuurt. U mag een eventueel gratis geschenk evenwel behouden.

  • Hoe stuur ik mijn artikelen terug?

    Stuur uw ongebruikte artikel(en) terug in hun originele verpakking. De verzendkosten zijn voor eigen rekening en worden niet terugbetaald. Als u de terugbetaling vraagt, noteer dan uw bankrekeningnummer (IBAN en BIC nummer) op de achterkant van uw leverbon. Als u dit niet hebt genoteerd, zal u een aankoopbon ontvangen die 1 maand geldig is of die u kan terugsturen naar OUTFIT bvba (binnen de maand), vergezeld van uw bankrekeningnummer. Belangrijke opmerkingen : Elk teruggestuurd artikel moet in nieuwe staat en compleet zijn. Niet-gefrankeerde of zendingen onder rembours zullen geweigerd worden. Als uw artikelen defecten vertonen zullen de frankeerkosten terugbetaald worden. In het geval van abnormale retours of misbruik behoudt OUTFIT bvba zich het recht voor een volgende bestelling te weigeren. Worden niet teruggenomen : Artikelen op maat (bvb. broeken die op maat vermaakt zijn) . Artikelen met opdruk of borduring van uw logo/tekst. Artikelen die werden beschadigd of bevuild door de koper, alsook gedragen kleding. Artikelen waarvan de verpakking niet de originele is, onvolledige artikelen of waarvan accessoires ontbreken. Artikelen beschadigd door nalatigheid, verkeerd gebruik of hersteld door derden of uzelf. Artikelen teruggezonden in deze staat blijven bij OUTFIT bvba ter beschikking van de koper die ze moet betalen. U mag uw pakket sturen naar volgend retouradres : Outfit bvba tav retourafdeling Herentalsebaan 83 B-2150 Borsbeek België

  • Hebben jullie alle artikelen / merken in jullie winkels ter beschikking?

    Op onze online shops staan duizenden artikelen. Onmogelijk deze allemaal in onze winkels te tonen. Wij hebben in onze winkels een beperkter gamma van onze top artikelen, zo kan u bvb. van het merk Snickers bijna alle artikelen in onze winkels te Borsbeek en Mechelen terugvinden. Uiteraard kan u steeds artikelen bestellen en artikelen die u niet goed vindt terugsturen. Voor verdere vragen kan u ons steeds bereiken op +32 3 297 19 21

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling toegestuurd krijg?

    Naargelang onze stockpositie zorgen wij voor een zo snel mogelijke levering. De gemiddelde levertermijn ligt nu op een 8-tal werkdagen. Wij werken er continu aan om onze gemiddelde levertermijn in te korten.

  • Hoe moet ik de kleur van mijn logo of bedrukking doorgeven?

    Aanleveren van kleuren De meeste logo´s hebben kleuren die specifiek zijn voor het bedrijf. Deze zijn hoofdzakelijk in het PANTONE-systeem geklasseerd (ofwel PMS "Pantone Matching System") Ook een mogelijkheid zijn de CMYK- waarden van de kleur (%Cyaan, %Magenta, %Yellow, %K= zwart). RGB waarden kunnen niet gebruikt worden voor het drukken. Om het logo in de correcte kleuren te drukken is het heel belangrijk dat u ons de Pantone-nummer of de CMYK-waarde bezorgd. Als u die informatie voor u kleuren niet heeft kunt u de kleur bepalen met 1 van onze verkoopmedewerkers. 

  • Hoe moet ik mijn logo voor bedrukking of borduring aanleveren?

    Aanleveren van bestanden De gebruikte software is Illustrator CS4 (en lager) en Photoshop CS4 (en lager). Voor grootformaat is het belangrijk aan te leveren in een hoge resolutie. Wij raden u aan om alle tekeningen aan te scherpen en logo’s en teksten met vectorsoftware als Adobe Illustrator te vectoriseren. De vectortekeningen kunnen zonder kwaliteitsverlies worden vergroot. Foto’s worden verbeterd in een programma als Photoshop. Deze beelden bestaan uit pixels en kunnen niet zonder verlies van kwaliteit worden vergroot. Het is daarom belangrijk om de documenten aan te leveren op voldoende resolutie (minstens 300dpi) voor het te drukken formaat. Bestanden voor illustrator (logo’s, teksten, tekeningen): .ai, .eps (vanuit gevectoriseerd bestand opgeslagen), .pdf (vanuit gevectoriseerd bestand opgeslagen) Bestanden voor photoshop (voor foto’s die in een raster gedrukt zullen worden): .tiff, .jpg, .pdf, .psd, .eps, .. Als u geen gevectoriseerd bestand heeft van uw logo kunnen we dat voor u maken aan een tarief van €15 per begonnen kwartier.

  • Op welke manieren kan ik betalen / Wanneer betaal ik mijn bestelling?

    Nadat u uw keuze gemaakt hebt, klikt u op de knop afrekenen. U registreert zich of logt aan met uw bestaande login gegevens. Daarna kan u betalen met o.a.: - PayPal - Visa - MasterCard - Verschillende debetkaarten (bvb. Maestro) - iDEAL - American Express (enkel via PayPal) - Bankoverschrijving - IBAN: BE72 3630 4405 5016 / BIC: BBRUBEBB - Of u betaalt bij ophaling in één van onze winkels

  • Staat alles wat jullie hebben op de site?

    Wij proberen zoveel mogelijk artikelen op onze site te plaatsen. Echter zijn er altijd producten die er niet op staan of die niet direct zijn terug te vinden. Aarzel dan niet ons te contacteren.

 

Contactformulier